Refund Policy

We're dedicated to offering you the finest deals around. We strive tirelessly to accomplish this, ensuring that we present the details of each deal as clearly as possible, so you understand exactly what you're paying for and how to redeem your vouchers. We believe that you take the time to review the specifics of each deal (the conditions), highlights, and merchant information before agreeing to any bargain. Our goal is to provide just the right amount of detail (enough to inform you, but not too much to overwhelm you!) to help you weigh your options, redemption conditions, and terms. This way, you'll know exactly what you're agreeing to. You should have all the information necessary to make an informed purchase; please choose wisely. If, for any reason, you feel that the deal is not a good fit or if you've unintentionally made a purchase, consider that vouchers can be great gifts. Pass it to someone, and let’s spread the kindness.
While we're not responsible for the quality of the service/product provided, we certainly care about your experience. If you feel let down by any of our merchants, please contact us at info@paradigm.qa. If your concerns are justified, we'll do our best to resolve the situation to your satisfaction.
Please note that any refund requests concerning our service will be processed directly by Qupon and not by the local businesses involved. We're a small and passionate company that wants to deliver the best deals for you, and we ask for your understanding and recommend careful consideration before making a purchase. However, if your issues arise from disagreements with the service provider, rest assured we are here to assist. We will relay your concerns to the respective business for them to address in line with their refund policy and procedures.

Products purchased on Qupon.qa

All product purchases made on Qupon.qa are final, and there are No Refunds. The purchaser is responsible for:

  • * Selections made concerning color, size, or items purchased
  • * Reading all information about the deal and what the price includes
  • * Ensuring that children or other unauthorized family members or friends do not access your account on the payment site to prevent unauthorized purchases.

Exceptions to the No Refund policy are made for the following reasons:

  • * Product was damaged en-route to your door
  • * Product did not arrive (lost by carrier)
  • * Defective products will be fully refunded upon the customer returning the product to Qupon.qa within 7 days of receipt. The item must be returned unused, in its original packaging, and with a receipt.

By making a product purchase on Qupon.qa, you acknowledge that you have read and agreed to the Qupon.qa Products “No Refund” Policy.

Product Warranty: Unless specified in the fine print, products are NOT covered under warranty.

كيوبون
سياسة الاسترجاع

نحن ملتزمون بتقديم أفضل العروض لك. نحن نسعى بلا كلل لتحقيق ذلك مع ضمان تقديم تفاصيل كل صفقة بأكبر قدر ممكن من الوضوح ، لتفهم بالضبط ما تدفع مقابله وكيفية استرداد قسائمك. نعتقد أنك تأخذ الوقت الكافي لمراجعة تفاصيل كل صفقة (الشروط) ، والنقاط البارزة ، ومعلومات التاجر قبل الموافقة على أي صفقة. هدفنا هو تقديم القدر المناسب من التفاصيل (بما يكفي لإبلاغك ، ولكن ليس بالقدر الذى سيربكك!) لمساعدتك في تقييم خياراتك وشروط الاسترداد والشروط. بهذه الطريقة ، ستعرف بالضبط ما توافق عليه. يجب أن يكون لديك جميع المعلومات اللازمة لإجراء عملية شراء مستنيرة ، عليك أن تختار بحكمة . إذا شعرت ، لأي سبب من الأسباب ، أن الصفقة ليست مناسبة أو إذا أجريت عملية شراء عن غير قصد ، فاعتبر أن القسائم يمكن أن تكون هدايا رائعة. ارسلها إلى شخص ما ، ودعنا ننشر اللطف. على الرغم من أننا لسنا مسؤولين عن جودة الخدمة / المنتج المقدم ، فإننا بالتأكيد نهتم بتجربتك. إذا شعرت بالإحباط من قبل أي من تجارنا ، فيرجى الاتصال بنا على info@marketology.qa . إذا كانت مخاوفك وجيهة ، فسنبذل قصارى جهدنا لحل الموقف بما يرضيك. يرجى ملاحظة أن أي طلبات استرداد تتعلق بخدمتنا ستتم معالجتها مباشرة من قبل كيوبون وليس من قبل الشركات المحلية المعنية. نحن شركة صغيرة ومليئة بالحماس تريد تقديم أفضل الصفقات لك ، ونطلب تفهمك ونوصي بدراسة متأنية قبل الشراء. ومع ذلك ، إذا كانت مشاكلك ناتجة عن خلافات مع مزود الخدمة ، فتأكد من أننا هنا للمساعدة. سنقوم بنقل مخاوفك إلى الشركة المعنية لمعالجتها بما يتماشى مع سياسة وإجراءات استرداد الأموال الخاصة بهم. المنتجات المشتراة من Qupon.qa جميع عمليات شراء المنتجات التي تتم على Qupon.qa نهائية ، ولا توجد عمليات رد أموال. المشتري مسئول عن:

  • الاختيارات التي تم إجراؤها بخصوص اللون أو الحجم أو العناصر المشتراة
  • قراءة جميع المعلومات المتعلقة بالصفقة وما يتضمنه السعر
  • ضمان عدم وصول الأطفال أو غيرهم من أفراد الأسرة أو الأصدقاء غير المصرح لهم إلى حسابك على موقع الدفع لمنع عمليات الشراء غير المصرح بها. يتم إجراء استثناءات لسياسة عدم استرداد الأموال للأسباب التالية:
  • تعرض المنتج للتلف وهو في طريقه إلى باب منزلك
  • لم يصل المنتج (فقده مندوب الشحن)
  • سيتم استرداد المنتجات المعيبة بالكامل عند إعادة العميل للمنتج إلى Qupon.qa في غضون 7 أيام من الاستلام. يجب إرجاع العنصر غير مستخدم في عبوته الأصلية وبإيصال

من خلال شراء منتج على Qupon.qa ، فإنك تقر بأنك قد قرأت ووافقت على سياسة "عدم رد الأموال" الخاصة بمنتجات Qupon.qa. ضمان المنتج: ما لم يتم تحديد ذلك في ملحق القرائه بعنايه اسفل كل منتج ، لا يغطي الضمان المنتجات.